Mesaj Defteri
Mehmet | TEBRİK [d?] 04.13.12 - 02:47pm
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.Hayırlı, uğurlu olsun.
www.radyoamatorleri.com
Mustafa | Teşekkür [d?] 09.23.10 - 03:23am
Bu sitede verdiğiniz yararlı bilgilerden faydalandım tüm emeği geçenlere teşekkür ederim Allah razı olsun arkadaşlar. hakkınızı helal edin lütfen.
kazim özaslan | SITEN HAYIRLI OLSUN [d?] 08.26.10 - 06:37am
BURAYA ZIYARET EDEN ARKADASLARIMIZA SELAM OLSUN KENAN SENI COK DUYAMIYORUM SANA VE AILENE VE ZIYARETTE BULUNAN ARKADASLARA 73
Yücel kasap | TEBRİK [d?] 04.21.10 - 01:07pm
Çalışmalarınızda başarılar dilerim
www.radyoamatorleri.com
M.NURİta3gl@hotmail.com | TEBRİK [d?] 12.05.09 - 12:21am
SEVGİLİ KENAN TEBRİK EDİYORUM BAŞARILAR BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM HAYIRLI OLSUN ÇOK BEĞENDİM ÇALIŞMANI ZATEN TAKDİR EDİYORUM 73´S
yılmaz duran | sel felaketi [d?] 09.12.09 - 10:24am
irfan kardeşimizin duyarlılığına teşekkur ederiz
Esen ERCAN | teşekkür [d?] 08.31.09 - 06:09pm
Merhaba Kenan, Malatya ziyaretimde beni yalnız bırakmayıp ilgilendiğiniz için başta sen olmak üzere bütün Malatya gruna teşekkürlerimi iletmek istedim.Gerçekten samimi bir ortam güzel bir derneğiniz var (darası bizim başımıza) adanaya beklerim saygılarımla TA5F (Esen)
zeki | tebrik [d?] 08.17.09 - 11:53pm
kenen slm güzel olmuş siten hayırlara vesile olur inşallh başarının devamını dilerm
MUHARREM NİŞANCI | Tebrik [d?] 07.31.09 - 10:18pm
Selamlar, Kenan Bey, can-ı gönülden tebrik ederim, geliştirmenizi ve güzel çalışmalarınızın devamını dilerim.
Onur | Amatör Telsiz İstasyonum [d?] 05.22.09 - 08:14pm
Kenan bey ve değerli amatör telsizci arkadaşlarım,TA8AT çağrı işaretimle Şırnak´ın Cizre ilçesinden yeni istasyonumla SSB´den,ayrıca Şırnak´ta kuracağım Echolink vasıtasıla VHF´den görüşmek dileği ile 73´s.
şükrü doğan | tebrik [d?] 05.14.09 - 08:51pm
kahramanmraş bölgesinde yapmış olduğun arama kurtarma çalışmalarındakı göstermiş olduğun gayretlerinden dolayı vede kardeşin sayın TA1 İA İRFAN ADIYAMAN (bölgede çalışma yaptığınız zamanda senden aldığı bilgileri bize aktardığı için)ayrı ayrı teşekkürlerimi iletirim saygılarımla ŞÜKRÜ DOĞAN TA 2SO 73 S
Faik | tanışma [d?] 04.22.09 - 04:43pm
kenan bey hayırlı günler ,ecolink üzerinden safranboluya geldiginizde görüştük ama bulundugum yere geldiginizde görüşemedik inş. en kısa zaman da havadan ve karadan duyuşmak üzere hoşça kalın
saygılarımla
Can Erdoğan | Selamlar [d?] 04.04.09 - 02:47pm
Merhaba Kenan Abi...
WebSiten gerçekten çok hoş olmuş.
Çalışmalarında başarılar diliyorum.
Bölgeye selam...

73´s
Raşid | Merhaba [d?] 03.28.09 - 04:37pm
Kenan abi siten çok hoş başarılar görüşmek üzere 73´ TB4CM
yücel | tebrik [d?] 03.27.09 - 08:07pm
Sevgili kardeşim! vehim bir kaza sonucu kaybattiğimiz BBP başkanı ve arkadaşlarını arama ve kurtarma aşamasında vermiş olduğun gayret ve üstün çabadan dolayı kutluyor,sana ve arkadaşlarına toplum yararına vermiş olduğunuz bu hizmetlerden dolayı başarı dileklerimi sunuyorum...
«ÖncekiSonraki»
Copyright Kenan ADIYAMAN (TA8N). 2007 - 2017 All Right Reserved. |